Reclamații și retur

Conflict cu contractul de cumpărare

În cazul în care bunurile la primirea de către cumpărător nu respectă contractul de cumpărare (denumit în continuare „conflict cu contractul de cumpărare”),  cumpărătorul are dreptul gratuit și fără întârzieri nejustificate, la cerința acestuia, fie la înlocuirea produsului sau la o reparație; dacă o astfel de procedură nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă la prețul articolului sau să se retragă din contract.

Utilizatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în cazul în care motivul este:
1. pentru livrarea de bunuri efectuate la cererea consumatorului sau în conformitate cu cerințele sale individuale (personalizare).
2. pentru livrarea de bunuri sigilate care au fost imprimate și/sau testate după livrare și nu pot fi returnate din motive de igienă personală și de sănătate

Prin conflictul cu contractul de vânzare, se înțelege în special că articolul vândut nu are proprietățile de calitate și utilitate cerute de contract, descrise de vânzător sau de reprezentantul acestuia, sau nu este adecvat în cantitate, măsură sau greutate și nu corespunde scopului declarat de vânzător pentru utilizarea articolului sau pentru care este utilizat de obicei.

Perioada de garanție

Toate mărfurile sunt garantate pentru 24 de luni. Garanția nu se aplică următoarelor cazuri:

  •  mărfurile au fost avariate de manipulare necorespunzătoare sau incorectă
  • bunurile au fost deteriorate de elemente naturale,
  • mărfurile au fost deteriorate de uzura normală

Perioada de garanție începe la primirea mărfii de către client, iar aceasta se extinde până la sfârșitul perioadei în care mărfurile erau în garanție. Dacă produsele sunt schimbate, începe o nouă garanție de 24 de luni.

 

Reclamatii si aplicarea acestora:

În cazul în care un defect apare în perioada de garanție, Cumpărătorul are următoarele drepturi, în funcție de natura defectului, în exercitarea garanției:

  • în cazul unui defect detașabil, dreptul la eliminarea gratuită, corectă și în timp util a defectului, dreptul de a schimba mărfuri defecte, dacă acest lucru nu este disproporționat datorită naturii defectului și dacă o astfel de procedură nu este posibilă, se poate opta pentru retragerea din contractul de cumpărare,
  • dacă defectul este iremediabil, împiedicând utilizarea corectă a mărfurilor, dreptul de a schimba mărfurile defecte sau dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare,
  • în cazul unor defecte care pot fi îndepărtate în număr mare sau în mod repetat și care împiedică utilizarea corectă a mărfurilor, dreptul de a schimba mărfurile defecte sau de a retrage din contractul de cumpărare,
  • în cazul unor defecte iremediabile care nu împiedică utilizarea corectă a lucrului și nu necesită înlocuirea lucrului, dreptul la o reducere rezonabilă la prețul de achiziție sau retragere din contractul de cumpărare.

Utilizatorul este obligat să revizuiască mărfurile în momentul livrării în prezența curierului și să notifice imediat dacă se constată discrepanțe, deficiențe și daune. În cazul în care utilizatorul nu reușește acest lucru, livrarea se consideră acceptată fără obiecții.

Pentru cazul în care clientul plătește online, dar desfacerea coletului în prezența curierului nu este posibilă iar coletul prezintă urme vizibile de deteriorare, clientul poate refuza comanda și trimite un email la info@parfimo.ro la care să atașeze o poză a coletului deteriorat, cu eticheta coletului vizibilă și numărul său de comandă, apoi să solicite fie schimbarea produselor cu altele identice fie restituirea sumei plătite. În cazul în care clientul a optat pentru a plăti asigurarea de transport, rezoluția cazului va fi una rapidă, în cazul în care nu s-a optat pentru asigurarea de transport, vom aștepta până ce mărfurile vor fi returnate și verificate în depozit, apoi vom rezolva solicitarea clientului în termenul legal prevăzut de contract.

În cazul în care clientul se răzgândește în privința comenzii și dorește să returneze produsele, acesta este obligat să returneze bunurile prin predarea acestora la "PARFIMO.RO" sau la o alta persoana prealabil indicata si autorizata de către acesta, în termen de 14 zile de la data la care utilizatorul si-a exercitat dreptul de a se retrage din contract.


La returnare, mărfurile trebuie să fie în ambalajul original, fără semne de utilizare sau denaturare a aspectului comercial (de exemplu, ambalaje rupte, tipla, etichete îndepărtate, piese lipsă etc.). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Returnarea sau schimbul de produse neambalate și/sau testate nu se efectuează.

 

Cumpărătorul poate raporta o cerere legitimă prin una dintre următoarele opțiuni:

  • la adresa de e-mail info@parfimo.ro
  • la nr de telefon: 031 229 7759 de Luni-Vineri intre orele 8:00 - 16:30

Modalitati de retur:


1. Livrarea prin curier rapid sau Posta Romana (serviciul PRIORI POST) la adresa partenerului nostru: 
Coletăria.ro
93698729
Drumul Osiei 53-55,
062395 București, Romania

In acest caz va rugam sa respectati pasii de mai jos:


    a) Ambalati coletul in cutia originala sau intr-o cutie de carton infasurata in folie de plastic transparent. Dacă utilizați aceeași cutie în care ați primit comanda vă rugăm să îndepărtați eticheta veche. Dacă returnați mai multe produse, puteți pregăti un singur colet, iar dacă trimiteți mai multe colete, generați etichetă pentru fiecare colet.


    b) opțional puteți introduce in cutie si Formularul de Retur completat pentru a vă putea procesa mai rapid returul. Puteți trimite un email la info@parfimo.ro cu Formularul de Retur completat.

   c) Intrati pe site-ul partenerului nostru https://www.coletaria.ro/colet-retur/3QqzwCwrRa unde completati nr de urmarire al coletului primit pe email si apasati butonul. Sistemul va genera o eticheta cu un cod unic de identificare care va ajuta firma de curierat sa stie unde sa livreze coletul la sediul nostru. Acest numar trebuie trecut ca informatie suplimentara pe eticheta de livrare care va fi lipita pe colet/e.

   d) Dacă coletul este trimis prin poşta română, durata acestui proces se poate extinde până la 3-4 săptâmăni.

   e) În cazul retragerii din contract, banii se vor rambursa imediat ce ajunge coletul la noi în sediu.

2. Predarea personala a coletului la adresa partenerului nostru Coletaria. Veti respecta pasii de mai sus in ceea ce priveste completarea formularului de retur si a codului unic de identificare ce va fi trecut pe eticheta la pick-up pointul ales. Opțional puteți introduce in cutie si Formularul de Retur completat pentru a vă putea procesa mai rapid returul. Adresa de predare a coletului/coletelor este orice pick up point de pe site-ul www.coletaria.ro 

În caz de retur prin Coletăria.ro procesul de retur durează 2-3 săptâmăni.

În cazul retragerii din contract, banii se vor rambursa imediat ce ajunge coletul la noi în sediu.

3. Trimiteti prin curier rapid coletul la adresa noastra. Puteți trimite un email la info@parfimo.ro cu Formularul de Retur completat pentru a vă putea procesa mai rapid returul.

Recomandăm ca coletul să fie trimis prin Coletăria.ro în caz de trimitere prin poşta română, durata acestui proces se poate extinde până la 3-4 săptâmăni.

În cazul retragerii din contract, banii se vor rambursa imediat ce ajunge coletul la noi în sediu.


el nino parfum, s.r.o.
Pražská 1816
509 01, Nová Paka, Cehia

Informatii privind returul atunci cand este insotit de reclamatii pentru produse:

După ce coletul ajunge la departamentul de retur, in cazul in care returul este acceptat, procedura de solutionare reclamatii si remedierea defectelor durează aproximativ 30 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din contractul de cumpărare.

În funcție de metoda de plată aleasă banii vor fi returnați prin același canal. Dacă comanda a fost platită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar indicat de către dumneavoastră pe Formularul de Returnare sau la email info@parfimo.ro. Pentru comenzile achitate cu cardul prin GoPay, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.
Expedierile cu plata numerar la livrare sau cu taxa de livrare nu vor fi acceptate!

În cazul în care mărfurile primite de un consumator nu corespund caracteristicilor stabilite în magazinul online, costurile returnării bunurilor sunt suportate de www.parfimo.ro.   
"PARFIMO.RO" va restitui în întregime în acest caz valoarea plătită a bunurilor returnate în termen de cel mult 14 zile de la data la care consumatorul și-a exercitat dreptul de retragere din contract.

Expedierile cu plata numerar la livrare sau cu taxa de livrare nu vor fi acceptate!

Reclamația, inclusiv înlăturarea defectului, va fi soluționată fără întârziere nejustificată, în termen de cel mult 30 de zile de la data plângerii, cu excepția cazului în care vânzătorul și consumatorul convin asupra unei perioade mai lungi. Dacă termenul de soluționare a creanței nu este respectat, consumatorul are aceleași drepturi ca și cum marfa ar avea un defect iremediabil.
Vânzătorul va informa cumpărătorul despre soluționarea reclamației prin e-mail - până atunci se consideră că reclamația nu a fost soluționată. Clientul poate să întrebe despre cursul reclamației pe linia telefonică 031 229 7759 sau la email info@parfimo.ro 
În cazul unei reclamații justificate, vânzătorul plătește costul minim de returnare a mărfii. În cazul în care cumpărătorul alege, de exemplu, un serviciu de curierat mai scump în comparație cu corespondența obișnuită sau cu o altă opțiune mai ieftină, vânzătorul returnează numai suma corespunzătoare prețului celui mai ieftin transport pe care cumpărătorul l-a avut ca optiune în momentul expedierii de la toate companiile de transport.
În cazul unei reclamații nejustificate, vânzătorul este obligat să dea o justificare scrisă pentru această respingere și, în același timp, consumatorul nu are dreptul la rambursarea costurilor sale legate de soluționarea creanței și, în același timp, vânzătorul nu are dreptul la rambursarea costurilor suportate de acesta.

Transport:
Plată:
Compară prețuri:
Certificate: