Reclamații și returnarea produselor

Ceva nu a fost în regulă? V-ați imaginat produsul achiziționat, altfel? Ne pare rău că produsele comandate nu au fost conform așteptărilor dvs. Haideți să rezolvăm împreună reclamația sau returul dvs. rapid și fără griji inutile!

În unele cazuri se poate întâmpla ca valoarea estimată a bunurilor reclamate să fie mai mică decât costul transportului pentru trimiterea lor înapoi către noi. În acest caz, vă rugăm să contactați mai întâi departamentul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon +4 031 229 7759 sau prin e-mail la adresa info@parfimo.ro. Vom evalua cazul dvs., iar împreună vom decide care este cea mai bună soluție de rezolvare a reclamației.

Vă rugăm să alegeți dacă este vorba despre o reclamație (produsul are un defect sau a ajuns deteriorat) sau retragere din contractul cumpărare (produsul este în conformitate, dar doriți să îl returnați fără un motiv anume). În pașii următori, vă vom solicita informații detaliate de la dvs. care ne vor ajuta să grăbim întregul proces. La final, veți primi un număr de solicitare.

Doriți să faceți reclamație sau retur?
 

Alegeți varianta preferată

Dacă doriți să anulați o comandă nouă care încă nu a plecat din depozitul nostru, vă rugăm să nu folosiți acest formular de retur și să contactați departamentul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon +4 031 229 7759 sau prin e-mail la adresa info@parfimo.ro.

Aveți nevoie de mai multe informații? Citiți întreaga procedură din secțiunea Reclamații și returnarea produselor. Căutați mai multe informații despre returnarea produselor? Le găsiți în secția Termeni și condiții.

Transport:
Plată:
Compară prețuri:
Certificate: