Reclamații și returnarea produselor

Ați comandat un produs greșit? V-ați imaginat produsul cumpărat, altfel? Ne pare rău că produsul nu a fost conform așteptărilor dvs. Haideți să rezolvăm împreună reclamația sau returul dvs. rapid și fără griji inutile!

Vă rugăm să ne precizați dacă este o vorba despre o reclamație sau retur. În pașii următori, vom solicita informații detaliate de la dvs. care ne vor ajuta să grăbim întregul proces de reclamație sau retur. În cele din urmă, veți primi un număr de referintă.

Notați acest număr pe o coală de hârtie și împachetați-l în colet alături de produse. Trimiteți coletul printr-un serviciu de curierat achitat înainte (nu ramburs) la următoarea adresă:

#Numărul cerinței
Parfimo.ro (sediu Expandeco)
Str. Michelangelo, Nr. 25 
410431, Oradea, Jud. Bihor
Romania

Să începem. Cum doriți să procedați cu bunurile comandate?
 

Selectați alegerea dvs.

 

Aveți nevoie de mai multe informații? Citiți întreaga întreaga procedură din secțiunea Reclamații și Retur.

Transport:
Plată:
Compară prețuri:
Certificate: